Enter a long URL to make tiny:

domingo, 30 de septiembre de 2007

L'última estafa de Vodafone

MAGÍ GARCÍA VIDAL - L'Hospitalet del Llobregat (19/09/2007)

Si és vostè un usuari fidel de la companyia Vodafone, està de sort. Fet i fet, és molt probable que estigui a punt de rebre una agraciada trucada com aquesta:
L'operadora li donarà la benvinguda al club dels "clients preferents". A continuació, passarà a descriure-li els nombrosos avantatges d'aquesta recentment estrenada condició. Entre ells, i sobretot, el de rebre de manera totalment gratuïta un mòdem usb.
Ho trobarà extremadament soporífer. Per primer cop a la seva vida podrà experimentar la sensació que té un participant d'un concurs televisiu de preguntes i respostes. I el millor de tot és que, com aquell que va fer servir el comodí de trucada per avisar a la seva dona que eren milionaris, sap que guanyarà! Entre d'altres coses, perquè li estaran preguntant les seves de sobres conegudíssimes dades personals.
Tot i així, l'operadora, conscient que vostè ha hagut de passar per aquest feixuc tràmit milers de cops, aconseguirà que recuperi l'il·lusió del primer dia, tot exclamant un apassionat "cooorrecto!" cada cop que l'encerti. Tot seguit, i sense previ avís, procedirà a recitar-li un interminable passatge amb una forta ferum a text contractual.
Així encara, en cap moment es demanarà la seva confirmació per a res. De fet, com a client preferent que ja és, s'interpreta automàticament que vostè ja està familiaritzat amb les roïnes estratègies de la seva empresa. I que per tant, si no hi està d'acord, ja s'exclamarà! Finalment, se li facilitarà un número d'atenció al qual pot adreçar-se per a esvair qualsevol dubte.
La fi de la història és que vostè acabarà vinculat a un contracte de connexió a Internet, del qual no en té absolutament cap còpia (ni tan sols en sms) i gràcies al qual haurà de pagar 40 € mensuals. I quan, tal i com li van indicar, truqui al 607100014 per esvair dubtes, la dolça veu d'un contestador automàtic l'informarà que el número marcat no existeix, de manera que se sentirà profundament feliç. Perquè els amics de Vodafone han entès, com vostè, que la ignorància és la felicitat.
Quan arribi aquest moment, somrigui! Miri a la càmera! Ha estat víctima d'un nou enginy dels "trilers" de les telecomunicacions per escurar-li les butxaques
.
--

UN TEXT EXQUISIDAMENT SUBLIM, que apareix publicat el 19/09/2007 a la secció El Lector opina de La Vanguardia Digital.


ACTUALITZACIÓ: ÉS CURIÓS, SEMBLA que ja l'han suprimit de la secció corresponent....que poc que duren algunes coses bones com la informació d'utilitat, sense filtrar, veritablement fiable i amb signes evidents d'autenticitat.

ACTUALITZACIÓ[2]: Mea culpa, interpretació errònia: aquest resultat és fruit de la pròpia dinàmica d'actualització de la 'homepage' de la secció 'El Lector Opina'. Es pot trobat la informació mitjançant el cercador avançat de LV.es (Participació).

Links to this post:

Crear un enlace

<< Home

Your email address:


Powered by FeedBlitz







Top Blogs España (¡y a mucha honra, oiga!)
El dèficit fiscal de Catalunya aquest any és de
...
cliqueu aquí per a més informació