Enter a long URL to make tiny:

martes, 9 de octubre de 2007

Tunick, de profesión "vividor del cuento"

Tunick vive a costa del despelote de los demás. Vive a costa de ello, y los demás le siguen la obra y gracia como borregos...con no mirar la foto no basta. El problema es que se considere arte lo que él ha conseguido sin mérito alguno: vivir del cuento y que se idolatre al artista por ello.

L' Spencer Tunick, aquest fotògraf que fà uns anys va trobar la gallina dels ous d'or fotografiant masses humanes nues en localitzacions famoses, s'ha passat a la muntanya, més concretament als Alps Suíssos on Greenpeace i uns quants centenars de persones l'esperaven al mig d'un glaciar, per "lluitar" contra el canvi climàtic. Dos consideracions: Que llest que és l' Spencer, sap triunfar en aquest món d' imbècils...

Tunick lleva haciendo la misma foto desde hace...¿cuantos años? lo cierto es que ya cansa, a ver cuando se detiene a hacer otra cosa que no sea despelotar a la gente para inmortalizar un momento fugaz de despelote masivo efímero. Basta ya, Spencer Tunick. Basta ya...pero con la gallina de los huevos de oro produciendo día si, día también, usted no piensa dejarlo, ¿verdad?.

ACTUALIZACIÓN: eso si, el Tunick se ha superado con lo de las colchonetas de color rosa (ver foto).

Your email address:


Powered by FeedBlitz







Top Blogs España (¡y a mucha honra, oiga!)
El dèficit fiscal de Catalunya aquest any és de
...
cliqueu aquí per a més informació